Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award, przez pureillie, tynix jak kto woli. Więc odpowiadam, cóż innego mogę zrobić :)

Pytania i nominacje na dole    |
                                        v


Od tynix:

1.    Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Nie mam jednego ulubionego, ale hmm... matematyka, angielski i  chemia. Tak mi się wydaje, chociaż są 'działy' w innych przedmiotach, które lubię, np. lubię starożytność ale historii ogólnie nie cierpię. Jestem dziwna, wiem. 
2.    Miałaś kiedyś epulsa? Jaki był Twój nick na tej cudownej stronce? 
Nie miałam epulsa, bardzo mi przykro, chociaż jednak nie.  
3.    Do jakiego miejsca chciałabyś wrócić najbardziej? 
Całe życie spędziłam tu gdzie jestem, ale jeśli chodzi o miejsce, w którym np. kiedyś byłam i mi się podobało to oczywiście uk, poza tym zerówka była spoko.  
4.    Jest na chwilę obecną dzień, którego nie możesz się doczekać? 
Prawdopodobnie święta, a jeśli chodzi o tą sekundę to piątek wieczór.  
5.    W jakim wieku nauczyłaś się jeździć na rowerze? 
Jak miałam jakieś hmmm... 5 lat? Wpieprzyłam się na tym rowerze w płot sąsiadów, w ogóle to przydarzyło mi się dużo zabawnych rzeczy z rowerami, ha. Może nie będę się wypowiadać w tym temacie. 
6.    W zimowe wieczory lubię… 
Siedzieć z kubkiem gorącej herbaty, w wielkim swetrze i getrach, jedząc mandarynki i czytając książkę lub oglądając film/serial. o tak, już niedługo! :)  
7.    Jak wyobrażasz sobie siebie za dwadzieścia lat? 
Na razie o tym nie myślę,  ogólnie nie mam żadnego planu na życie, bo nic mi nie wychodzi na tyle dobrze, ani nie mam żadnych zainteresowań, z którymi miałabym wiązać swoją przyszłość zawodową. Jak na razie stwierdzam, iż nie chcę mieć dzieci, chociaż, wiem zmieni mi się. Bardziej to się boję niż nie chcę. Ale cóż pewnie będę harować gdzieś za marną kasę, ledwo wiązać koniec z końcem i te sprawy. Jednak na razie staram się wyobrażać sobie siebie jako dosyć bogatą, ładną, silną kobietę i chcę mieć puszystego, białego lub szarego perskiegi kota i piękny dom z kominkiem + patrz odpowiedź nr 6.   
8.    Opisz swój wymarzony dom. 
Nie mam swojego wymarzonego domu, to znaczy mam kilka takich 'pomysłów', których raczej nie uda mi się zrealizować.. Chcę mieć w pokoju antresolę, takie jakby szerokie parapety, na których można siedzieć. Mam też określony styl wystroju, ale hmm trudno go opisać. I chciałabym też taki pokój w którym miałabym szklany sufit i wielki fotel, żebym mogła się tam rozkładać i oglądać gwiazdy, albo siedzieć, czytając książkę. Nic z tego się nie spełni, jestem tego pewna na jakieś 98% ale cóż, marzyć zawsze można.. Pewnie o milionie rzeczy zapomniałam, ale nie ważne. O, chciałbym mieć też biblioteczkę z drabiną którą można tak jeździć, wiecie i też oczywiście wielki fotel :)  
9.    Jaki samochód chciałabyś mieć i jakiej muzyki byś w nim słuchała? (playlista z pięciu utworów) 
Mini Morris awww ale ogólnie nie wiem, fajne są garbuski. Jeśli chodzi o piosenki, to pierdziele twoje pytanie ziemniorku, będzie osobna płyta z one direction i osobna z Coldplayem i osobna ta z pięcioma bo ja kurna nie umiem tak no i stawiam na różnorodność, więc będą tu całkiem niepasujące do siebie piosenki ale ok.

Soley - Pretty face 
A fine frenzy - Almost lover 
Ed Sheeran - Sunburn 
MS MR - Hurricane 
Nneka - Heartbeat 

To było trudne jak cholera, ciągle coś zmieniałam i dalej nie jestem pewna, uroczyście oświadczam, że jestem rozdarta i to nie są piosenki które bym nagrała na tą płytę, nie wiem, wybierałabym je pewnie z 2 tygodnie, analizując wszystko dokładnie. Musiałabym wypisać playlistę z 1005 utworów kurde nie cierpię cię za to pytanie >.<
10. Jakie były najpiękniejsze wakacje w Twoim życiu? 
Te w uk rok temu, tzn w 2011, więcej niż rok anyways chyba nie muszę się jakoś rozpisywać tu?
11.  Najpiękniej wykonana przez chłopaków piosenka w X factor to…
O ja pierdziele nie, nie odpowiem na to pytanie przykro mi, jestem ziemniakiem z facebooka i nie wiem co śpiewali w xfactorze. Zaraz, zaraz, oni w ogóle byli w xfactorze? :o Okej, serio, nie potrafię odpowiedzieć.


Od caroline:

1. Dlaczego piszesz bloga?
Właściwie nie wiem, jakoś czasem mam pomysł na oneshota i tak wychodzi, że zapisuję i dzielę się z tymi, którzy w ogóle chcą czytać. 
2. Skąd inspiracje?
Już któryś raz zdarzyło mi się, że pomysł wpadł mi do głowy w kościele. Dziwne, wiem. Poza tym ogólnie jakoś z otoczenia, przez muzykę, filmy, seriale, czasem przez jakąś sytuację np. teraz mam pomysł na takiego zimowego trochę, wiadomo, przez śnieg, święta i wszystko. Ale też wymyśliłam to w kościele xd 
3. Twoje pasje?
Nie cierpię tego pytania, bo właściwie nie mam zainteresowań. To znaczy... śpiewam, więc pewnie to i troszkę piszę z lepszym lub gorszym skutkiem :) Uwielbiam czytać, więc tak, dużo czytam + moją pasją jest matematyka xd 
4. Jak po świętach?
Było trochę nerwowo, ale jakoś zleciało. Szkoda, że już po :c 
5. Jesteś zadowolona z tego, co piszesz?
Szczerze, w pierwszej chwili zazwyczaj tak. Po przeczytaniu drugi raz mam ochotę usunąć tego pożal się Boże bloga. 
6. Chciałabyś coś w sobie zmienić?
Bardzo dużo, a to źle, bo powinnam się raczej zaakceptować :) Ale cóż... 
7. Ile masz lat?
Za kilkanaście dni skończę 15. Tak wiem, mało.
8. Ile czasu poświęcasz pisaniu?
Mało, ale mojego 'pisania' chyba nie można nazwać pisaniem :D 
9. Komu/czemu zawdzięczasz, że zaczęłaś pisać?
Właściwie jakoś sama wpadłam na ten pierwszy pomysł i chciałam się z tym podzielić, ale myślę, że bardzo zainspirowała mnie i zachęciła do tego Martie znana także jako pureillia lub tynix :)x Potem do tej 'wiary' dającej mi kopa dołączyły także Lilou i Tho, z miejsca wszystkim wam dziękuję ;) 
10. Ile blogów piszesz?
Oprócz tego mam jeszcze 3, ale piszę tylko na tym, tamto to jakieś niewypały :D 
11. Jakie są twoje marzenia?
Jest ich zbyt wiele, by wymienić...
 
Nie wiem czy ktoś to czyta, czy kogoś te moje odpowiedzi zadowoliły, pewnie nie, nie ważne, mogłam się tego spodziewać. 

Nominowani: 


1. Skąd czerpiesz inspiracje?
2. Jakiego rodzaju opowiadania czytasz?
3. Jaką super-moc byś wybrała?
4. Do jakiego miejsca udałabyś się, gdybyś przez jeden dzień miała nieograniczone możliwości finansowe i co byś tam robiła?
5. Jak wygląda Twój wymarzony dom/mieszkanie?
6. Weź książkę, która leży najbliżej Ciebie, otwórz na stronie 29 i wybierz z tekstu kilka słów, które najlepiej opisują teraz to o czym myślisz i jak się czujesz.
7. W jakim mieście chciałabyś mieszkać w przyszłości?
8. Ubranie, które nosisz najczęściej.
9. Co zazwyczaj jesz na śniadanie?  
10. Dlaczego postanowiłaś pisać?
11. Najśmieszniejsza sytuacja jaka przydarzyła Ci się w miejscu publicznym.


Sorry, jeśli zerżnęłam jakieś pytanie, na które sama odpowiadałam :D Jeśli Wam się nie chce to nie odpowiadajcie.

Nie wiem jak z błędami, ogólną poprawnością stylistyczną i jakimkolwiek sensem składni. Nie miałam czasu sprawdzać, gdyby coś piszcie. Jeśli macie jakieś pytania, możecie zadać je pod postem. Nie macie? Tak myślałam. 





2 komentarze: